עמוס תמם יוביל בהתנדבות את קמפיין 'פתחון לב' לפסח
כתבי אייס span > a > | 
השחקן עמוס תמם יוביל בהתנדבות את קמפיין גיוס התרומות לחג הפסח של ארגון פתחון לב זו השנה השלישית, במטרה לספק כ-15 אלף סלי מזון עבור משפחות הנמצאות מתחת לקו העוני. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב. במרכז הקמפיין יעמוד המשפט "האם ידעת שגודל האגרוף שלנו שווה לגודל הלב שלנו?". יוצרי הקמפיין מקווים שסלבריטאים ומובילי דעה יצטרפו לקמפיין ויצטלמו ברשתות החברתיות בתנועה שמשווה את גודל האגרוף והלב, ויקראו לציבור לפתוח את הלב ולתרום. מנהל קריאייטיב: יותם שרון, ארט: עידן מורלי, קופירייטר: אדם מרקס, סופרוויזר: מורן ביטון ומעיין פחימה, תקציבאיות: קרן ישראלי וגילי לביא. חברת הפקה - עמרי פז.
ל
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה