קמפיין טלוויזיה ל'עסק שווה': עילי בוטנר וילדי החוץ משתתפים בהתנדבות

 | 
telegram

מיזם עסק שווה יוצא בקמפיין טלוויזיה לקידום תעסוקה אקדמאית של אנשים עם מוגבלות
בהשתתפות עילי בוטנר והרכבו ״עילי בוטנר וילדי החוץ״: אוהד שרגאי, אדר גולד, תום גפן וגל לוגסי שהתנדבו לקחת חלק בקמפיין. מטרת הקמפיין היא העלאת המודעת וקידומו של נושא השוויון בתעסוקת אנשים עם מוגבלות. השותפים במיזם הם משרד העבודה והרווחה, קרן משפחת רודרמן, ג'וינט ישראל-תבת ובית ההשקעות מיטב דש. על הקמפיין אמונים הפרסומאי אורי ביילין ממשרד הביילינים ומשרד יחסי הציבור ארד תקשורת.


מימין: אורי ביילין, יפעה סימס, עילי בוטנר וילדי החוץ

 

כותרת ראשית

- כל הכותרות


תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות