דבי&רון יטפלו בסושיאל של UMI ובדיגיטל של 'וניליה' ו'משקארד'
משה בנימין span > a > | 
משרד הפרסום דבי&רון מקבוצת דבי תקשורת יחל לטפל בסושיאל של יבואנית הרכב umi וכן באסטרטגיה הדיגיטלית של מותג הגלידה 'וניליה', מועדון הלקוחות 'משקארד', 'ווסטרן דיגיטל' ומותג המשקאות החדש 'טראנקוויני'. במסגרת העבודה, ינהל המשרד את אסטרטגיית התוכן והשיווק מבוססי דאטה בפלטפורמות הדיגיטל. לצד הלקוחות החדשים, מטפלת החברה בתקציבי יד מרדכי, PayPal, דלק מנטה,וקפה ג'ו, ,rebar לורפק, ויליפוד ועוד.
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה