מתחם רוגובין פדרמן סינמה סיטי נתניה יוצא בקמפיין במיליון ש'

 | 
telegram

מתחם רוגובין פדרמן סינמה סיטי נתניה יוצא בקמפיין פרסומי בהשקעה של כמיליון שקל עד סוף שנת 2017. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן יכלול שילוט חוצות מקומי, מודעות בעיתונות, תשדרי רדיו וקמפיין סושיאל. אסי לויתין בן עמרם מנהלת שיווק ונכסים מניבים של קבוצת רוגובין: "מטרת הקמפיין היא להעלות את המודעות בקרב הקהל הרחב".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות