רשת 'וניליה' יוצאת במהלך מיתוג אסטרטגי בשווי 2 מיליון שקל

 | 
telegram

רשת הגלידה וניליה יוצאת במהלך אסטרטגי למיתוג חדש בעלות של כ- 2 מיליון שקלים. המיתוג החדש כולל שינוי שפה תקשורתית/שיווקית, עליה אחראי משרד הפרסום הדיגטלי דבי&רון, תחת הסלוגן "וניליה - הגביע המושלם". המיתוג יכלול גם שיפוץ קוסמטי של סניפי הרשת לנראות בוטיקית.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות