אצטרובל ADV יטפל בתקציב הפרסום של רשת TwentySix

 | 
telegram

משרד הפרסום אצטרובל ADV בבעלותם של גדי יוהן ואורן שעאר זכה בתקציב הפרסום של רשת האופנה TwentySix. הרשת מונה כיום 2 סניפים ובשנה הקרובה עתיד להיפתח סניף נוסף. בעלי רשת TwentySix: "בחרנו באצטרובל כי חיפשנו משרד פרסום בעל יכולות קריאייטיב יחד עם ניהול ורכש מדיה שידע להוביל את ההתרחבות שלנו , משרד עם ניסיון ותוצאות בשטח שיודע להפיק את המקסימום עם תקציב פרסום  נתון ויכולת לפנות לקהלים צעירים בשפה עדכנית".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות