הקומבינה של בורגר ראנץ': עולה בקמפיין בשווי 2.5 מיליון שקל
משה בנימין span > a > | 
רשת בורגר ראנץ' עולה בקמפיין חדש תחת השם "הקומבינה של המדינה" באמצעות משרד הפרסום צדר:יריב. הקמפיין בשווי 2.5 מיליון שקלים, יעלה הערב (יום ד') לאוויר ויכלול פרסומת בטלוויזיה, באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות.
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.לא משתלם (ל"ת)קומבינטור אמיתי 02/08/2017 16:03הגב לתגובה זו0 0סגור