לא קל: אפלייד מטיריאלס בקמפיין משעשע עם No, No, No, No, No, Yes
חברת ההייטק האמריקאית הבינלאומית אפלייד מטיריאלס (Applied Materials) שפועלת בישראל מפארק המדע ברחובות יצאה השבוע בקמפיין מודעות משעשע באמצעות משרד הפרסום No, No, No, No, No, Yes של גדעון עמיחי. הקמפיין ניגש לאתגר הקלאסי של חברות ההייטק - גיוס עובדים - מכיוון היפר ריאליסטי שאינו מייפה את המציאות ודווקא מדגיש את הקשיים המצפים לעובדים בעולם ההייטק.
בקמפיין החדש שעולה ברחבי הארץ - שילוט חוצות בפארק המדע ובאזורי הייטק, בדיגיטל, בעיתונות, ברדיו ושילוט ברחבי בנייניה הממוקמים בפארק המדע רחובות, בחרה אפלייד מטיריאלס בסדרה של מסרים הנחתמים באמירה "לא אמרנו שיהיה קל" הכותרות עצמן נוגעות בשלל ביטויים המסמלים אתגרים שונים המתכתבים עם עולם ההייטק.
קרדיטים:
גדעון עמיחי, רוני שניידר, לירון בן יעקב, גיל אבים, ירון יצחקוב, זאב רביד, אלעד ינאי, דפנה צרור, לי בן דוד, ליאת לפושין, גלי נמדר, תמי מור
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.מצויין (ל"ת)בועז 07/09/2017 11:10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.קמפיין דיגיטל: שילוט חוצותסלע 07/09/2017 10:30הגב לתגובה זו0 0(לא אמרנו שהאנשים האלה הם טכנולוגיים)סגור