איגוד הפרסום יאריך את הקדנציה של אמיר גיא בשנה נוספת

 | 
telegram

חברי הנהלת איגוד הפרסום עדי כהן סברוב, נבו כרמי, אילון זרמון, דודי שמעוני, און גולדשטיין וארז ברכץ התכנסו השבוע כדי לדון בהצעה להאריך את כהונתו של אמיר גיא כיו"ר האיגוד בשנה נוספת, לצד הארכת הכהונה של חברי ההנהלה. הארכת הכהונה נובעת משתי סיבות שהעיקרית היא הקושי באיתור מחליף לגיא, לאחר סירוב של מספר מועמדים ורצונם לקבל עליהם את המשימה בעוד שנה. ברקע הדברים גם עומדת הצעתו של מנכ"ל האיגוד יגאל בראון להאריך באופן קבוע את הקדנציות של היו"ר וההנהלה ל-4 שנים במקום שנתיים כיום.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות