שמוליק קיטייניק ישפוט בתחרות ה-AME של 'ניו יורק פסטיבל'

 | 
telegram

סמנכ"ל האסטרטגיה של JWT ישראל הוזמן לשפוט בתחרות ה-AME במסגרת ה'ניו יורק פסטיבל'. ה-AME נוסדה ב-1994 ובמהותה היא תחרות שבוחנת אפקטיביות של מהלכי שיווק ופרסום, מעין תחרות האפי של פסטיבל ניו יורק. הגשת העבודות לתחרות ה-AME 2018 נפתחה ב-14 בספטמבר. הרכב השופטים בתחרות מורכב מדמויות בכירות בתעשייה העולמית הן מעולמות השיווק והן מתחומי הפרסום והדיגיטל, לרבות אנשי מדיה, אסטרטגיה, סושיאל ועוד. העבודות ייבחנו לפי 4 פרמטרים: אתגר/אסטרטגיה/יעדים 20%, קריאייטיב 25%, הוצאה לפועל 25% ותוצאות אפקטיביות 30%.


תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות