תן ללידרים לעבוד בשבילך: אפריל יוצאת בקמפיין סטוריז

 | 
telegram

מותג האיפור אפריל יוצא בקמפיין השקה לקו מותגי אפריל מייקאפ שכולו בסטוריז אינסטגרם תחת השם new_story_every_day. במסגרת הקמפיין, תעלה בכל יום, כוכבת אינסטגרם אחרת את הסטורי שלה עם אפריל מייקאפ. עדי פרחי סמנכ"ל הקריאייטיב של זרמון מסביר כי "אנחנו למעשה מתייחסים לשורת הסטוריז באינסטגרם כערוץ מדיה אליו אנחנו מעבירים תוכן רלוונטי, בצורה אורגנית, מעניינת ועכשווית ולא כשהשלמה דיגיטלית, לא עוד קמפיין לידרים אלא קונספט שיש בו הבנה של הרשת וראייה חדשה".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות