תן ללידרים לעבוד בשבילך: אפריל יוצאת בקמפיין סטוריז
משה בנימין span > a > | 
מותג האיפור אפריל יוצא בקמפיין השקה לקו מותגי אפריל מייקאפ שכולו בסטוריז אינסטגרם תחת השם new_story_every_day. במסגרת הקמפיין, תעלה בכל יום, כוכבת אינסטגרם אחרת את הסטורי שלה עם אפריל מייקאפ. עדי פרחי סמנכ"ל הקריאייטיב של זרמון מסביר כי "אנחנו למעשה מתייחסים לשורת הסטוריז באינסטגרם כערוץ מדיה אליו אנחנו מעבירים תוכן רלוונטי, בצורה אורגנית, מעניינת ועכשווית ולא כשהשלמה דיגיטלית, לא עוד קמפיין לידרים אלא קונספט שיש בו הבנה של הרשת וראייה חדשה".
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה