מאחורי השקת אפליקציית בני הנוער The nanas - סוכנות הפרסום teenk

 | 
telegram

אפליקציה משחקית חדשה בשם the nanas עבור בני הנוער הושקה השבוע באמצעות סוכנות הפרסום teenk בבעלות יניב ויצמן, והגיעה תוך מספר שעות ל-70 אלף הורדות. האפליקציה מבוססת טכנולוגיית Augmented reality (מציאות רבודה) כאשר המטרה היא למצוא קופונים הטבות ופרסים במרחב המציאותי- מחוץ למסכים: ברחוב, פארקים וכד'. בין המותגים שנרשמו לאפליקציה: בילבונג, פוקס, דומינוס, וניליה, גרג, אייג'אמפ, ג'יפה, סקארה, BBB, מוזס ועוד.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות