מאחורי השקת אפליקציית בני הנוער The nanas - סוכנות הפרסום teenk
משה בנימין span > a > | 
אפליקציה משחקית חדשה בשם the nanas עבור בני הנוער הושקה השבוע באמצעות סוכנות הפרסום teenk בבעלות יניב ויצמן, והגיעה תוך מספר שעות ל-70 אלף הורדות. האפליקציה מבוססת טכנולוגיית Augmented reality (מציאות רבודה) כאשר המטרה היא למצוא קופונים הטבות ופרסים במרחב המציאותי- מחוץ למסכים: ברחוב, פארקים וכד'. בין המותגים שנרשמו לאפליקציה: בילבונג, פוקס, דומינוס, וניליה, גרג, אייג'אמפ, ג'יפה, סקארה, BBB, מוזס ועוד.
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה