זיכרונות של פראיירים - עמוד הפייסבוק הפך לקמפיין למותג הרכב דאצ'יה

 | 
telegram
(2)

קמפיין הפרסום החדש של מותג הרכב דאצ'יה החל ברשתות החברתיות כספין אוף של קבוצות הפייסבוק הנוסטלגיות. עמוד פייסבוק תחת השם "זיכרונות של פריירים" שעלה לפני כשבוע לאוויר מבלי לחשוף שמדובר בקמפיין מסחרי, הפך לקמפיין הרשמי של המותג עם המשך בטלוויזיה. שלב החשיפה כולל 3 סרטים וכל אחד מהם מדבר על המהפכה הצרכנית שהביא המותג דאצ'יה לעולם הרכב.  


תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חובבנות לשמה. תוכן פח
    נועם 23/01/2018 09:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אי אפשר לייצר תוכן אמיתי? צריך לעבוד על אנשים?
    סגור
  • 1.
    יעל
    ככה לא עובדים בתוכן 22/01/2018 10:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חוסר אמינות. פייק ניוז. לא ראוי למותג כזה
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות