זיכרונות של פראיירים - עמוד הפייסבוק הפך לקמפיין למותג הרכב דאצ'יה
כתבי אייס span > a > | 
קמפיין הפרסום החדש של מותג הרכב דאצ'יה החל ברשתות החברתיות כספין אוף של קבוצות הפייסבוק הנוסטלגיות. עמוד פייסבוק תחת השם "זיכרונות של פריירים" שעלה לפני כשבוע לאוויר מבלי לחשוף שמדובר בקמפיין מסחרי, הפך לקמפיין הרשמי של המותג עם המשך בטלוויזיה. שלב החשיפה כולל 3 סרטים וכל אחד מהם מדבר על המהפכה הצרכנית שהביא המותג דאצ'יה לעולם הרכב.
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.חובבנות לשמה. תוכן פחנועם 23/01/2018 09:16הגב לתגובה זו1 0אי אפשר לייצר תוכן אמיתי? צריך לעבוד על אנשים?סגור
-
1.יעלככה לא עובדים בתוכן 22/01/2018 10:43הגב לתגובה זו1 0חוסר אמינות. פייק ניוז. לא ראוי למותג כזהסגור