שפה חדשה למותג התכשיטים 'מגנוליה' בהובלת יעל בר זוהר
FIREWORKS מבית BBR SAACTHI & SAATCHI משיקה שפה פרסומית חדשה למותג התכשיטים מגנוליה, בהובלת השחקנית והדוגמנית יעל בר-זוהר, תחת המסר improve every moment. השפה החדשה, שסנונית ראשונה ממנה אפשר כבר לראות בקמפיין פסח שעלה לאוויר, תעלה בדיגיטל ובנקודות המכירה. אורית סגל, סמנכ"ל שיווק מגנוליה: "הבחירה ביעל בר-זהר אך טבעית. יעל בר-זהר הינה אייקון אופנה, שחקנית ואמא המהווה את הבחירה הטבעית לערכי המותג של מגנוליה ומייצגת בין השאר אישה עצמאית, אופנתית, בעלת סגנון חיים וטרנדיות".
קרדיטים
FIREWORKS
מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי – יריב טוויג
מנהל קריאייטיב - גילי שחק
ארטדיירקטוריות – פנינה קסטל, הילה גולדין
קופי – אסף המר
מנהלת סטודיו – ליבנת טסה
סטודיו – אסי אליוביץ'
באומן בר ריבנאי
אסטרטגיה – מורן נורוק
ניהול לקוח – עדן ארצ'ל
סופרוויזרית – מורן דרזי
סמנכ"לית הפקה – דורית גווילי
הפקה – טלי ששון , אודליה נחמיאס
עריכה – ליהו פורת
סושיאל – נופר בירנבאום
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.כל הכבוד יריבאורן 30/03/2018 14:35הגב לתגובה זו0 0מקסיםסגור
-
2.מהמםטקסס טורנדו 20/03/2018 15:53הגב לתגובה זו0 0הוממתיסגור
-
1.יפה מאד ויזואלית (ל"ת)אבי גבאי 20/03/2018 15:34הגב לתגובה זו0 0סגור