לקראת העונה ה-2 של ווסטוורלד -עמוד נחיתה מצחיק ברוח הסדרה

 | 
telegram

משרד הפרסום LEAD שמטפל בתקציב הפרסום של סטינג TV העלה לאוויר עמוד נחיתה משעשע עבור קידום העונה ה-2 של סדרת הטלוויזיה ווסטוורלד. עמוד הנחיתה מלווה בקאפצ'ה המוכרת שנוצרה כדי לוודא שהגולש אינו רובוט. במשרד חיברו בין תוכן הסדרה העתידנית לבין הקאפצ'ה עם סדרת שאלות/חקירות מצחיקות בסוגיית "מיהו רובוט".

קרדיטים
לקוח: סטינג TV 
סמנכ"ל קריאייטיב: זיו מאירי
מנהל קריאייטיב: רונן גור פונרוב
תקציבאית: נוי פוקס
ארט: מאיה פלר
קופי: קונסטנטין לאורי

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות