FIREWORKS במיתוג וקמפיין חדש לפרויקט GOLF של אקרו נדל"ן
חברת אקרו נדל"ן יוצאת בקמפיין לצד שפה מיתוגית עבור פרויקט GOLF, קומפלקס מגורים יוקרתי שלה שייבנה באפקה. מאחורי הקמפיין והשפה עומדת חברת המיתוג FIREWORKS מבית BBR Saathci & Saatchi בניהולו של יריב טוויג. הקמפיין תחת השם TAILOR MADE CAMPAIGN יעלה בהיקף של כ-2 מיליון שקלים.
קרדיטים: FIREWORKS
מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי – יריב טוויג
מנהל קריאייטיב - גילי שחק
ארדיירקטורית – הילה גולדין
קופי - אסף המר, איזי גאון
כתיבת תוכן ספר: לורה רוזנפלד
מנהלת סטודיו – ליבנת טסה
סטודיו – אסי אליוביץ'
BBR
מנכ"ל – יוסי לובטון
סמנכ"ל לקוחות – בן מוסקל
סופרוויזר – רן דנינו
ניהול לקוח – שונית טוויטו
הפקת דפוס - אמיר רהב, אוראל אוסטר
סמנכ"ל אסטרטגיה – ג'ו ברוך
אסטרטגיה – זמר דורון, סיוון איבש
קופי סושיאל - נופר בירנבאום
פיקוח עיצוב אתר - גל ממליה
סמנכ"לית הפקה – דורית גווילי
מפיקה – איריס ישראלי
חברת הפקה - תפארת
במאי - גיא שגיא
מוזיקה מקורית - רועי שן צור
מונסטר מיוזיק
מידול פרויקט – סטודיו 84
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.כשרשימת הקרדיטיםתוהה במרומים 28/04/2018 08:09הגב לתגובה זו0 0ארוכה יותר מהאייטם משה בנימין צריך להבין שאין לו אייטם. משה אל תחרבן תאתר הזה בבקשה. תהיה רציני.סגור
-
1.פחSaatchi ogelvy gery 27/04/2018 13:51הגב לתגובה זו0 0בדיוק כמו השיט של סקטור פלורנאיןסגור