טוויסטד מארגנים לנטע ברזילי קמפיין ראשון, ל-Berlitz, בערך
קמפיין חדש של משרד הפרסום טוויסטד עבור בית הספר ללימוד שפות Berlitz תופס טרמפ על האירוויזיון הקרב ובא, שהשנה מרכז סביבו עניין רב לאור סיכויי ההצלחה הגבוהים המיוחסים לנציגת ישראל נטע ברזילי. על רקע זה עלה קמפיין שילוט, דיגיטל ורדיו שלוקח את אחד המונחים המוכרים של תחרות השירה - הדוז פואה - 12 הנקודות ומציג אותו בכל מיני שפות אירופאיות כברכת הצלחה עבור ברזילי.
קרדיטים:
ברליץ | Berlitz בית ספר לשפות
מנכ"לית: Miri Ishmael Sasson
מנהלת שיווק: Shirly Rozenfeld
טוויסטד:
מנכ"לים: אלון מוליאן, Keren Friedman
סמנכ"ל קריאייטיב: Eyal Gan-Mor
מנהל קריאייטיב: יגאל לוי
ארט: Adi Ashkenazi Natalia Kravets
קופי: Shir TahelleLishai Cohen
מנהל לקוחות: Netanel Zaid
תקציבאית: Shir Tepper
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.חחח אהבתיליטל 03/05/2018 22:36הגב לתגובה זו0 0כהה עושים פרסום נכוןסגור
-
3.מעולה (ל"ת)מעולה 03/05/2018 16:13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.וואו, גאוני!צדיק 03/05/2018 11:59הגב לתגובה זו1 0נו באמת.. שחוק כל כךסגור
-
אפססס (ל"ת)תמותת מקנאההה 04/05/2018 07:46הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.ענק!! (ל"ת)יזהר כהן 03/05/2018 10:22הגב לתגובה זו0 0סגור