לוטוס יוצאת בקמפיין לשבועות באמצעות OPEN
משה בנימין span > a > | 
מותג הביסקווטים והממרחים הבלגי לוטוס, יוצא בקמפיין במטרה לקדם הכנת קינוחים לחג השבועות באמצעות סוכנות הפרסום והמיתוג OPEN. לטובת הקמפיין לוהקו 3 ילדים. הקמפיין שכולו דיגיטלי יופץ ברשת ויוביל את הצופים למתחם הקינוחים של לוטוס ב"אוכל טוב" של mako.
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה