שנה לאחר רכישת גרופון ישראל - מיתוג מחדש לאתר הקופונים

 | 
telegram

שנה לאחר רכישת השליטה בגרופון ישראל על ידי קרן סקיי והנהלת גרופון ישראל, גרופון ישראל משיקה מיתוג חדש. המהלך מלווה בקמפיין לקראת הקיץ, בהיקף של למעלה מ-2.5 מיליון שקל, בכיכובו של אביעד קיסוס ובאמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן

לאחר המיתוג מחדש גרופון ישראל תיקרא, החל מה-6 ביוני, GROO. בחברה מסבירים כי הייתה בידיהם הבחירה להשאיר את השם 'גרופון' או להחליף לשם חדש. "לאור ההתמקדות בחדשנות וצמיחת תחומים כמו עיצוב הבית, תיירות, מסעדות שף, אלקטרוניקה ואחרים השם גרופון (Group+Coupon) נראה היה צר מדי לתכניות ארוכות הטווח של החברה. בנוסף, אסוציאציות המילה קופון פחות הולמות את העולם הדיגיטלי, החורת על דגלו חווית מימוש שהיא Paperless".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות