רשת בורגרים משקיעה 1.5 מיליון ש' בקמפיין פרסומי חדש
רשת בורגרים מקבוצת BBB, יוצאת בקמפיין פרסומי בעלות של כ-1.5 מיליון שקלים, בטלוויזיה, ברדיו האזורי ועם פעילות דיגיטל באתרים וברשתות חברתיות. במסגרת הקמפיין מוצגות סיטואציות שונות המיוחסות לקהלי היעד השונים של הרשת: אבא מתוסכל המארח מסיבת פיג'מות של בתו, צעיר המארח חברים לצפייה בכדורגל, ועוד. על הפרסום חתום משרד The Box והופק על ידי חברת Bonamaze. סמנכ"ל השיווק של קבוצת BBB שרון שפירא: "הקמפיין מחדד את הנוסחה הייחודית והמנצחת של רשת בורגרים - מגוון טעמים של בורגרים, המוגשים במגוון מארזים, ומעניקים פתרון טעים, קל ומהיר".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה