רונית יודקביץ' גויסה לקמפיין של לוריאל פריז
כתבי אייס span > a > | 
מותג האיפור לוריאל פריז יוצא בקמפיין חדש לרגל השקת מייק-אפ טרו מאץ' ב-13 גוונים, וגייס לטובת כך את רונית יודקביץ', שלדברי השלוחה הישראלית, "מייצגת את הנשים הבוגרות יותר שגילן נע בין העשורים ה-40 ל-50". בקמפיין ייקחו חלק גם טל מרנץ', אימא לילד קטן המגיעה מהמגזר הדתי לאומי, וסאלי קוואדרי - חובבת איפור, ביוטי ואופנה.
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה