טעימה ראשונה: פפסי מקס עולים לווידאו החדש באינסטגרם עם גרייט

 | 
telegram

ימים ספורים בלבד עברו מאז שאינסטגרם השיקה את פלטפורמת הווידיאו החדשה שלה – IGTV, בניסיון להתחרות ביו-טיוב ולמשוך אליה יוצרי תוכן, מותגים ומובילי דעת קהל - פפסי מקס, באמצעות סוכנות הדיגיטל גרייט הם הראשונים להתנסות.  פפסי מקס (טמפו) העלתה את סרטון "מבחן הטעם" עם עוז זהבי לערוץ המותג ב-IGTV של אינסטגרם המאפשר להעלות, להגיב ולצפות בסרטונים באורך של עד 60 דקות, בהשוואה למגבלה שהייתה עד כה ועמדה על דקה אחת בלבד. בניגוד לסטורי, הסרטונים הללו לא נעלמים מהרשת החברתית לאחר 24 שעות.

  
 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות