טורקיש אירליינס בקמפיין מיתוג עולמי – בחסות לתכנית ב-CNN
טורקיש אירליינס הכריזה על שיתוף פעולה עם תכנית תיירות חדשה ב-CNN בשם Quest’s World of Wonder, בהגשת הפרשן הכלכלי הבכיר ריצ'רד קווסט. התכנית תעקוב אחר ביקוריו של קווסט ביעדים שונים בעולם. כחלק מהשת"פ, תעניק החברה לתכנית חסות בלעדית ותככב בשלטי חוצות לקראת שידורו של כל פרק. כמו כן, היא טורקיש אירליינס בכתוביות הפתיחה של התכנית לצד CNN, במרחב הדיגיטלי תפרסם בבלעדיות במתחם ייעודי בערוץ CNN Travel, ותעלה קמפיין פרסומי ב-CNN TV ובמגוון פלטפורמות דיגיטליות בהמשך השנה.
בהודעה נמסר כי "עבור טורקיש איירליינס, מדובר בקמפיין טלוויזיוני ודיגיטלי להגברת המודעות בקרב אנשי עסקים ומטיילים להיותה שחקנית גלובלית מובילה הטסה ליותר מדינות ויעדים בינ"ל מאשר כל חברת תעופה אחרת".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה