מיתוג מחדש לרשת TNT; תשיק קמפיין עם 2 כוכבי רשת

 | 
telegram

רשת האופנה TNT משקיעה כ-4 מיליון שקלים במיתוג מחדש של הרשת. המיתוג כולל מתיחת פנים לסניפיה הקיימים – כולל עיצוב מחדש, וכן פתיחת 3 סניפים חדשים במהלך 2018. הרשת, המונה כעת 27 סניפים, נרכשה באפריל השנה על ידי איש העסקים הישראלי עלי חיאדרה. הרשת גייסה 2 פרזנטורים חדשים – הנחשבים לאושיות אופנה בקרב בני נוער: תומר טליאס ולירז טורק המנהלים חשבון אינסטגרם עם יותר מ-60 אלף עוקבים כל אחד. השניים יככבו בקמפיין שיעלה לקראת החגים בתקציב הנאמד בכ-450 אלף שקלים, שיכלול קמפיין דיגיטלי, פעילות ברשתות החברתיות ופעילות בנקודות המכירה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות