מיתוג מחדש לרשת TNT; תשיק קמפיין עם 2 כוכבי רשת
כתבי אייס span > a > | 
רשת האופנה TNT משקיעה כ-4 מיליון שקלים במיתוג מחדש של הרשת. המיתוג כולל מתיחת פנים לסניפיה הקיימים – כולל עיצוב מחדש, וכן פתיחת 3 סניפים חדשים במהלך 2018. הרשת, המונה כעת 27 סניפים, נרכשה באפריל השנה על ידי איש העסקים הישראלי עלי חיאדרה. הרשת גייסה 2 פרזנטורים חדשים – הנחשבים לאושיות אופנה בקרב בני נוער: תומר טליאס ולירז טורק המנהלים חשבון אינסטגרם עם יותר מ-60 אלף עוקבים כל אחד. השניים יככבו בקמפיין שיעלה לקראת החגים בתקציב הנאמד בכ-450 אלף שקלים, שיכלול קמפיין דיגיטלי, פעילות ברשתות החברתיות ופעילות בנקודות המכירה.
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה