קמפיין חדש למפעל הפיס בהשקעה של 4 מיליון ש'. צפו
מפעל הפיס ישיק הערב (יום א') קמפיין בערוצי הטלוויזיה במרכזו קונספט חדש שמוצג בצורת "הפרעה" בשגרת היומיום כשמנויי הפיס מקבלים את בשורת הזכייה הטלפונית, דווקא בזמן הכי לא נוח. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום גיתם BBDO, וההיקף הכספי שלו עומד על כ-4 מיליון שקלים כשהוא יכלול פרסומות בטלוויזיה, עיתונות, רדיו ודיגיטל. הדמויות שיככבו בקמפיין: חייל בטירונות במסדר יציאה הביתה, וצלם טבע שמצליח סוף סוף ללכוד בעדשת המצלמה שלו עוף דורס נדיר.
קרדיטים:
דפנה נעים שאול - סמנכ"ל שיווק מכירות ופרסום
אילן דרור - מנהל אגף קשרי לקוחות
מנהלת מחלקת פרסום: חמי פדן
משרד הפרסום : גיתם
מנכ"לית: קרן בכר
מנהל קריאייטיב ראשי בדימוס: דני יעקובוביץ'
סמנכ"ל קריאייטיב: שרון רפאל
צוות קריאייטיב: מיכל גור, ירמי ניר
סמנכ"ל לקוחות: יונתן רגב
סופרווייזרית: הגר פוגל
סמנכ"לית הפקה: גלי שטרקמן
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: מיאלמה
ייעוץ מוזיקלי וקלירנס: הדר גלר וגל פרמן loud&clear
מוסיקה: "יה" (בא בזמן) – הפקה מוסיקלית: תומר בירן / שירה: מוש בן ארי
"ריקוד הציפורים" - KNOB
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.פיצוח יפה של הבריףאחד שהיה שם 06/11/2018 11:19הגב לתגובה זו0 0לא מספיק טוב כיורש של הראלהסגור
-
1.גאוני ומבריק!שושנה 04/11/2018 16:48הגב לתגובה זו0 0הומוריסטי, משעשע ומעביר את המסר באופן הכי קל ושמח. פרסומת לפנתאון העליון.סגור