צפו: סיפור חייהם של הנהגים - בקמפיין סושיאל של מטרופולין
קמפיין סושיאל של חברת התחבורה הציבורית מטרופולין, נועד לחבר בין הנהגים לבין הנוסעים. על הקמפיין חתומה חברת התוכן KOG שיצרה מעין ניסוי חברתי במהלך נסיעה שגרתית. באוטובוס הותקנו מסכי טלוויזיה לצד מצלמות נסתרות והוקרנו בהם סרטונים המציגים את סיפור חייהם של הנהגים ובהם רואיינו גם בני משפחותיהם. ההקרנה הפתיעה את הנוסעים שביקשו לפרגן ולברך את הנהגים בקו. בין היתר נחשפו הנוסעים לסיפור חייהם של נהגי מטרופולין ארמנדו שגב בן ה-85 שהיה בעבר שומר הראש של דוד בן גוריון, ושל גבי בן משה, מתנדב במד"א ובמשטרה.
המהלך קודם בהאשטאג #זורקים_מילה_טובה של מטרופולין, ורשם חשיפה גבוהה ברשתות החברתיות: למעלה מ-400 אלף צפיות, 100 אלף קליקים על הפוסט עצמו, ואלפי לייקים ושיתופים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה