רשת טיב טעם עולה בקמפיין "שבוע המטבח האיטלקי הבינ"ל"

 | 
telegram

רשת טיב טעם חוגגת את "שבוע המטבח האיטלקי הבינ"ל בתאריכים 15-21 בנובמבר ותעלה השבוע אלה בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הקמפיין יעלה באתרי אינטרנט מובילים וברשתות חברתיות בעלות של כ-500 אלף שקלים. הקמפיין נועד להעלות את המודעות לחומרי גלם ומוצרים בלעדיים ואותנטיים מאיטליה בקטגוריות מגוונות כגון פסטות, גבינות, רטבים, יינות ואלכוהול, שמני זית, ריבות, נקניקים, ממרחים, מתוקים ועוד.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות