רשת טיב טעם עולה בקמפיין "שבוע המטבח האיטלקי הבינ"ל"
כתבי אייס span > a > | 
רשת טיב טעם חוגגת את "שבוע המטבח האיטלקי הבינ"ל בתאריכים 15-21 בנובמבר ותעלה השבוע אלה בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הקמפיין יעלה באתרי אינטרנט מובילים וברשתות חברתיות בעלות של כ-500 אלף שקלים. הקמפיין נועד להעלות את המודעות לחומרי גלם ומוצרים בלעדיים ואותנטיים מאיטליה בקטגוריות מגוונות כגון פסטות, גבינות, רטבים, יינות ואלכוהול, שמני זית, ריבות, נקניקים, ממרחים, מתוקים ועוד.
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה