תקציב הפרסום של מותג הבית החכם YALE יטופל בטוויסטד
משה בנימין span > a > | 
משרד הפרסום טוויסטד יטפל בתקציב הפרסום של מותג הבית החכם YALE, בהיקף משוער של כמיליון שקלים. "אנחנו שמחים על ההזדמנות לעבוד עם מותג בינלאומי מוביל. YALE הוא בדיוק מסוג המותגים שיכולות ה-BRANDFORMENCE של טוויסטד תפורות עליהם. האתגר שלנו מחולק לשניים: מצד אחד - בניית המותג ויצירת מודעות לעולם הפתרונות החכמים של YALE® לאבטחת הבית ומצד שני - עבודה יומיומית Always On ליצירת לידים והמרה למכירות", כך לדברי אלון מוליאן, מנכ"ל טוויסטד.
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.יאללה, להתחיל עם הקלישאות ומשחקי המילים (ל"ת)פיני 14/11/2018 11:05הגב לתגובה זו0 0סגור