המותג לה קט מחדש אסטרטגיה – ומעלה קמפיין חדש
כתבי אייס span > a > | 
חברת ביופט יוצאת במהלך אסטרטגי ומשיקה מחדש את מותג המזון לחתולים 'לה קט' תחת הסיסמה "בשבילו חתולים עפים". את ההשקה המחודשת ילווה קמפיין נרחב באמצעות משרד הדיגיטל טוויסטד שיעלה במהלך חודש נובמבר בטלוויזיה, בדיגיטל ובשילוט בתחנות אוטובוס. במסגרת ההשקה, יוצעו מבצעים מיוחדים לרוכשים.
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.קופי חמוד אבל שגוי לשוניתהרשות השנייה תפסול? 29/11/2018 13:49הגב לתגובה זו1 0זה לא "בשבילו", זה "בשביל זה". פעם אחרונה שבדקתי אוכל לחתולים זה עצם דומם ולא יישות נושמתסגור
-
3.השאלה היא: למה לשעמם עם פרסום רדוד?? (ל"ת)אריק 28/11/2018 11:34הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.למה הפרזנטור ג'ינג'י? (ל"ת)מיצי הג'ינג'י 27/11/2018 20:09הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.בשבילו חתולים עפים! חחח (ל"ת)הפנתר הוורוד 27/11/2018 20:08הגב לתגובה זו0 0סגור