חברת Funia זכתה בתקציב הדיגיטל של קק"ל

 | 
telegram
(2)

חברת הדיגיטל Funia – Digital & Beyond זכתה במכרז תקציב הדיגיטל של קרן קיימת לישראל, הכוללת תפעול כל הנכסים הדיגיטליים: 3 עמודי פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועוד. פוניה נוסדה לפני 8 שנים על ידי ליאת כהן, לשעבר סמנכ"ל Spreadit. החברה מתמחת בתוכן, קריאייטיב ושירות לקוחות במדיה החברתית לצד רכש מדיה בדיגיטל. בין לקוחותיה: פסטיבל דרום אדום, הרשות לפיתוח הנגב, תיאטרון ירושלים, ארגון השומר החדש, ג'נרל מוטורס ישראל ועוד.

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד (ל"ת)
    boomashdo 01/12/2018 00:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מדהים!
    נדב 29/11/2018 19:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהיכרותי עם ליאת והאינטגריטי שלה מדובר בבחירה מעולה באנשים מצויינים! ליאת היא אישיות מאוד יוזמת וכובשת יעדים. שאפו!
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות