עינת שרוף תוביל את קמפיין 'עוף טוב' שנאמד ב-4 מיליון ש'

 | 
telegram
(1)

קבוצת עוף טוב תעלה בקמפיין חדש ורחב היקף במרכזו יעמוד הסלוגן "שמים את ה-FUN על השולחן". את הקמפיין תוביל עינת שרוף והוא נאמד בכ-4 מיליון שקלים. על הקמפיין חתום משרד ראובני פרידן והוא יעלה למשך שבועיים בטלוויזיה, שילוט חוצות בפריסה ארצית, דיגיטל ורשתות חברתיות, מהלך לידרים באינסטגרם ותקשור בנקודות המכירה.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שניצל שרוף לא עושה חשק לאכול
    סטרלינג קופר 30/12/2018 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התאהבו במשחק מילים שלא מועיל למותג. עינת שרוף, שרוף על עופטוב גיחי
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות