תקציב היח"צ של מלון אלמא בזכרון יעקב עבר ליוני וולף

 | 
telegram
(1)

משרד יוני וולף תקשורת קיבל את תקציב יחסי הציבור של מלון אלמא. המלון בזכרון יעקב אותו יסדה לילי אלשטיין, ביסס עצמו מאז הקמתו כבית מלון ייחודי המשלב בתוכו מרכז אמנויות המציע מגוון של אירועי תרבות, אמנות, מוזיקה ופנאי. בשנה האחרונה החל בשיתוף פעולה מוצלח במיוחד עם מועדון הזאפה במסגרתו מתקיימות הופעות של אמנים מישראל ומחו"ל. יוני וולף הקים לאחרונה משרד יח"צ עצמאי שמתמחה בעולמות הטכנולוגיה, התרבות, המדיה, הצרכנות והלייף סטייל. הוא יהיה אחד המשרדים שמטפל בתקציב האירוויזיון של העיר המארחת תל אביב.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תותח על! זכו! (ל"ת)
    רמי 02/01/2019 12:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות