מינה סליגמן תנהל את ה-Corporate Marketing בלאומי קארד
כתבי אייס span > a > | 
על רקע הפרידה מקבוצת לאומי והמעבר לבעלות זרה תחת קרן ההשקעות ורבורג פינקוס, מגייסת לאומי קארד את מינה סליגמן לתפקיד מנהלת מחלקת Corporate Marketing. סליגמן תהיה כפופה לוורדית גונדטר, סמנכ"ל לקוחות פרטיים ושיווק בלאומי קארד. במסגרת תפקידה תנהל סליגמן את תחומי השיווק והדיגיטל, ערוצי המכר הדיגיטליים, הפרסום והתקשורת השיווקית של החברה, מול כלל לקוחותיה הפרטיים והעסקיים. המשימה המיידית והבולטת הניצבת בפני החברה כיום, היא תהליך המיתוג מחדש, המתחייב על רקע הפרידה מקבוצת האם. עד לאחרונה שימשה סליגמן כסמנכ"לית צמיחה בסטארט אפ המפתח כלים אנליטיים חדשניים לאתרים ומותגים. בעבר הייתה סמנכ"לית השיווק של גלובס במשך 6 שנים.
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.מקצועית ואיכותית, בהצלחה!!! (ל"ת)ליאור 14/01/2019 17:15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.אין כמו מינהמיכל 10/01/2019 15:01הגב לתגובה זו0 0בחירה מעולה אשת מקצוע מעולהסגור
-
2.כל הכבוד!!!יובל 10/01/2019 14:54הגב לתגובה זו0 0מינה היקרה, כל הכבוד!!! הרבה בהצלחה, הם זכו באחת הטובות שיש.סגור
-
1.שיהיה בהצלחה. (ל"ת)עופר 10/01/2019 08:50הגב לתגובה זו0 0סגור