ארטימדיה משיקה פיצ'ר חדש בכלי הווידאו בשיתוף קרליין

 | 
telegram

חברת הפרסום הפרוגרמטי ארטימדיה משיקה לראאשונה פיצ'ר "וידאו על וידאו" בכלי הפרימיום בדיספליי בשיתוף מותג הטיפוח קרליין. הפיצ'ר מאפשר הצגה של שכבה אינטראקטיבית המוטמעת על גבי כלי הפרימיום ומאפשרת למפרסמים לייצר מעורבות גבוהה יותר של הגולשים. במסגרת שיתוף הפעולה עם קרליין ומשרד הפרסום ברוקנר יער לוי, שכבת האינטראקציה בנויה כך שהצופה יכולה לבחור בסוג השיער שלה ובהתאם ללחיצה על הכפתור הרלוונטי, תקבל סרטון נוסף (על גבי הסרטון המקורי) המותאם לסוג השער הנבחר והמוצר המתאים לו. 

גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה: "ארטימדיה עושה ותמשיך לעשות את המרב בכדי להעניק ללקוחותיה את הכלים האיכותיים ביותר לפרסום אפקטיבי ואינטראקטיבי בווידאו".

לירן נסימי, סמנכ"ל סחר ומכירות קרליין: "אנו מברכים על כל חדשנות שמגיעה לפתחנו ושמחים על ההזדמנות לייצר מהלך מותאם לגולשת, אשר סיפק לנו פתרון חשיפה רחב לשלל מוצרים והיכרות עמוקה יותר של הגולשות עם סדרת מוצרים חדשה".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות