ארטימדיה השיקה פיצ'ר לעריכת סקרים לגולשים במקום פרסומות

 | 
telegram

ברקע לבחירות לכנסת, חברת הפרסום הפרוגרמטי ארטימדיה השיקה פיצ'ר במערכות הגשת הפרסומות שלה שמאפשר להציג לגולשים סקר, במקום פרסומות. לטובת בחינת הפיצ'ר, החברה העלתה סקר פתוח על גבי נגני הווידאו באתרים השונים שזכה להיענות גבוהה. בתוך שעות ספורות השיבו על הסקר 8,816 נשאלים ברחבי הרשת הישראלית.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות