INTERACTION "החשיכה" יוטיוברים בלייב במהלך לבזק
קמפיין הפרסום החדש של בזק בו מככב גידי גוב בדמותו של "סמי הכבאי/ גידי WI-FI" נתמך במקביל בגזרת הסושיאל באמצעות חברת INTERACTION שהעלימה במקביל 8 יוטיוברים מובילים: אור יעקב, יוני טובים, עידן כרמלי, מרים מגדיאל, מיכאל ספיר, שקד דוד, אליאור בילוקס ואפק, באמצע שידור לייב ברשת.
ההחשכה נעשתה רגע לפני עליית קמפיין הטלוויזיה, ובזמן שזה היה משודר עלו היוטיוברים עם סרטון חדש שחשף מה קרה בלייב, בו הסבירו שמדובר בקמפיין לקידוםהנתב Be ו-Be SPOT של בזק. "מדובר במהלך YouTube Live הגדול והראשון בישראל שמטרתו הייתה לייצר שיח הוליסטי בין הטלוויזיה לדיגיטל", אמרה מיכל רוזנטל, מנהלת אגף תקשורת שיווקית בבזק. "בחרנו ביוטיוברים לא רק בגלל כוחם ברשת, אלא גם בגלל המהות - החשיבות של WiFi ואינטרנט חזק כחלק מהוויה שלהם. רצינו לעורר בהם את החשיבות לנושא ולייצר שיח ויראלי".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.כמה מכירות?!בוב הבנאי 10/03/2019 17:41הגב לתגובה זו0 2כמה מכירות זה הביא?סגור