20 שנה לאחר הקמתו: יקב תבור יוצא במיתוג מחדש
משה בנימין span > a > | 
20 שנה לאחר היווסדו, מותג היינות יקב תבור יוצא במיתוג מחדש ומשיק לוגו ונראות חדשה לצד רענון בסדרות היקב.
אלעד חורש, מנהל שיווק יקב תבור: "יצאנו לתהליך המיתוג מההבנה כי קהל הצרכנים הישראלי מבולבל מקטגוריית היין העמוסה ולעתים אף נרתע עד לכדי שאינו רוכש יין כלל, ולכן רצינו ליצור נראות שמחה המעבירה את הכיף והשמחה שאנו רואים בשתיית יין, ואשר תקל על הצרכן לבחור את היין האהוב עליו. כמו כן, רצינו לתת בולטות לנושא הכרם האקולוגי של היקב, אשר השקיע רבות וממשיך לפעול בכרמי היקב להשבת האיזון לטבע בסביבת הכרמים".
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.קרדיט למי שעשה לכם את המיתוג?! (ל"ת)בוקי 12/03/2019 21:12הגב לתגובה זו0 0סגור