ארד תקשורת מובילה את קמפיין 'מפלגת האזרחים הוותיקים'
אלכסנדר כץ span > a > | 
מערך הדוברות ויחסי הציבור של מפלגת האזרחים הוותיקים בראשותו של עו"ד סער עמית, מנוהל על ידי משרד יחסי הציבור ארד תקשורת. המפלגה השיקה בהשקה שקטה את הקמפיין שלה שקטה בשבועיים האחרונים. האסטרטגיה התקשורתית מנוהלת על ידי נעמה צלנר, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל אסטרטגיה ב'ארד' שאחראית גם על קשרי העיתונות והובלת הקמפיין והאסטרטגיה התקשורתית. על ניהול הקמפיין והאסטרטגיה הופקד אריק אופיר, מנכ"ל משותף בחברת סניור מרקט המתמחה במחקרי שוק, יעוץ אסטרטגי וליווי קמפיינים הממוקדים בקהלים המבוגרים. אגב, אין מדובר במפלגת גיל שגם היא פונה לאותה אוכלוסייה ורשמה הצלחה גדולה בבחירות 2006, אז בראשותו של רפי איתן (שהלך לפני מספר ימים לעולמו), כשזכתה ב-7 מנדטים והייתה חברה בממשלתו של אהוד אולמרט.
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.השקה שקטה פחחחחחחחחחחחאיש מקצוע 27/03/2019 13:33הגב לתגובה זו0 0נעמה צלנר על אסטרטגיה של מפלגה זה בדיוק כמו שבורגר ראנץ יבקשו כוכב מישלן. חבל על הכסף וחבל על הזמן לא עוברים אחוז חסימה ואפילו לא מתקרבים. אבל אהבתי את ההשקה השקטה כל כך שקטה שאפילו הם לא שמעו עליהסגור