נויה ינאי ישראלי מונתה לסמנכ"לית השיווק של BUYME
כתבי אייס span > a > | 
פלטפורמת המתנות BUYME מינתה את נויה ינאי ישראלי לסמנכ"לית השיווק של החברה. ינאי ישראלי, שעד לאחרונה שימשה כמנהלת ה-Corporate Marketing בלאומי קארד, נכנסת לתפקיד חדש בחברה. ברקע מינויה של ינאי ישראלי, BUYME מתכוונת להרחיב את הפעילות העסקית והשיווקית שלה ולהיכנס לתחומי פעילות נוספים.
לינאי ישראלי ניסיון רב בעולם השיווק, ובין היתר עבדה בשידורי קשת, במשרדי פרסום ובלאומי קארד, שם הייתה חתומה על הובלת האסטרטגיה, בניית המותג ופיתוח השפה המותגית הכה מזוהה עם החברה – "לפנק לפנק לפנק". עוד במסגרת תפקידה, ניהלה את תחומי השיווק והדיגיטל, ערוצי המכר הדיגיטליים והתקשורת השיווקית בכיכובם של קרן מור ויובל סגל.
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.חברה דפוקהבני 30/04/2019 18:32הגב לתגובה זו0 0חרא של שירותסגור
-
6.אנשים קטנים מגיביםרון 18/04/2019 09:29הגב לתגובה זו4 0כמה רוע להגיב ככה. נויה מקצועית, ומביאה תוצאות. מכיר אותה אישית והיתה נעימה ונחמדהסגור
-
5.מקצוענית. בחירה מצויינת.אלה 18/04/2019 00:16הגב לתגובה זו2 0יש קווים משיקים בין לאומי קארד והפינוקים לבין ביי מי. נויה היא בחירה מצויינת למותג שעושה את דרכו למעלה. מנהלת מצויינת שיודעת לעבוד ולהביא תוצאות. מעבר לכך שהיא בן אדם מקסים, נעים ואמפטי. בחירה מצויינת. קשה לפרגן לאנשים מצליחים שמביאים קבלות. תכונה ישראלית מוכרת במקומותינו.סגור
-
4.מי שלא הביןסיגל 17/04/2019 15:45הגב לתגובה זו1 2השוק הישראלי הוא מקום ללא מוכשרים ואלו שלא מוצאים עבודה בהייטק. צעירים תברחו אם אתם עדיין בשוק המקומי, 5 שנים מעכשיו יהיה מקום רק לפוליטיקאים הטיפשים שבינינוסגור
-
3.נוראיתיעלה 16/04/2019 16:49הגב לתגובה זו4 8אישה קטנה, צווחנית, נוירוטית וממורמרת. מסתכלת על החור שבלירה ומתנהגת בקמצנות איומהסגור
- טען עוד
-
2.חולת נפשראובן 16/04/2019 16:35הגב לתגובה זו4 6תשאלו עובדים ועמיתים עליה ותבינו הכלסגור
-
1.השמה לא טובהAvi 16/04/2019 16:33הגב לתגובה זו4 6הבחורה אמנם בעלץ ניסיון אך עם הפרעת אישיות חריפה, התנהלה בלאומי קארד כאחרונת הרוכלים בשוק.. בושהסגור