מנהלת השיווק של am:pm נבחרה לאשת השיווק של אפריל
כתבי אייס span > a > | 
יפעת סטאל, מנהלת השיווק של am:pm, נבחרה לאשת השיווק של חודש אפריל 2019. הבחירה בה נבעה, כך לדברי איגוד השיווק, בזכות הפיכתה של am:pm לאייקון תל אביבי ומיצובו כמותג הקמעונאי היחיד שמחובר לסגנון החיים התל-אביבי. הרשת החלה במהלך ארוך טווח הכולל פעילות שיווקית ייחודית ורציפה המחברת בין הזירות הדיגיטליות, נקודות המכירה והצרכנים, וכל זאת לצד פעילויות דיגיטליות ופרסומות משעשעות וויראליות. בין השירותים והמוצרים שהמציאה: "קופסאות הצלה" לרווקים שנוסעים לארוחות חג אצל ההורים ורוצים לחזור הביתה עם אוכל להמשך השבוע; מוצרים לים; וערכת "לא רצים" ששווקה לפני מרתון תל אביב.
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.קרדיט לסוכנות הפרסום שלהםההוא 13/05/2019 17:47הגב לתגובה זו0 0ולא לפקידת השיווקסגור
-
1.שאפו!תומר 08/05/2019 15:22הגב לתגובה זו0 0נהניתי מהרבה דברים שהם עשו וראיתי באינטרנט, עבודה יפה מאוד!סגור