מנהלת השיווק של am:pm נבחרה לאשת השיווק של אפריל

 | 
telegram
(2)

יפעת סטאל, מנהלת השיווק של am:pm, נבחרה לאשת השיווק של חודש אפריל 2019. הבחירה בה נבעה, כך לדברי איגוד השיווק, בזכות הפיכתה של am:pm לאייקון תל אביבי ומיצובו כמותג הקמעונאי היחיד שמחובר לסגנון החיים התל-אביבי. הרשת החלה במהלך ארוך טווח הכולל פעילות שיווקית ייחודית ורציפה המחברת בין הזירות הדיגיטליות, נקודות המכירה והצרכנים, וכל זאת לצד פעילויות דיגיטליות ופרסומות משעשעות וויראליות. בין השירותים והמוצרים שהמציאה: "קופסאות הצלה" לרווקים שנוסעים לארוחות חג אצל ההורים ורוצים לחזור הביתה עם אוכל להמשך השבוע; מוצרים לים; וערכת "לא רצים" ששווקה לפני מרתון תל אביב.

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קרדיט לסוכנות הפרסום שלהם
    ההוא 13/05/2019 17:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא לפקידת השיווק
    סגור
  • 1.
    שאפו!
    תומר 08/05/2019 15:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נהניתי מהרבה דברים שהם עשו וראיתי באינטרנט, עבודה יפה מאוד!
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות