לקראת האירוויזיון: קוקה קולה בקמפיין לפחיות הזהב במהדורה מוגבלת

 | 
telegram

לקראת האירוויזיון שייערך בתל אביב וגדודי התיירים שעשו את דרכם לישראל, חברת קוקה-קולה ישראל יצאה במהדורה מיוחדת של פחיות זהב עליהן מילים מהסלנג הישראלי: YALLA | KAPAR | TARIMU | MOOOSH | BALAGAN | KULULU.

את המהלך מלווה סרטון שמלמד את מילות הסלנג וממחיש את הסיטואציות הקשורות לכל מילה, כך שהתיירים שמגיעים לארץ יוכלו ללמוד ולהשתמש בהן. הסרטון צולם ברחבי תל-אביב ואפשר למצוא בו לוקיישנים מרכזיים כמו חופי הים ושדרות העיר, DJ דלית רצ'סטר, עוברי אורח שלקחו חלק בסרטון בספונטניות ועוד. על הקריאייטיב אמונה מחלקת טכנולוגיה ותוכן של קוקה-קולה בשיתוף חברת ההפקה "בונמזה". 


 
 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות