לקראת האירוויזיון: קוקה קולה בקמפיין לפחיות הזהב במהדורה מוגבלת
לקראת האירוויזיון שייערך בתל אביב וגדודי התיירים שעשו את דרכם לישראל, חברת קוקה-קולה ישראל יצאה במהדורה מיוחדת של פחיות זהב עליהן מילים מהסלנג הישראלי: YALLA | KAPAR | TARIMU | MOOOSH | BALAGAN | KULULU.
את המהלך מלווה סרטון שמלמד את מילות הסלנג וממחיש את הסיטואציות הקשורות לכל מילה, כך שהתיירים שמגיעים לארץ יוכלו ללמוד ולהשתמש בהן. הסרטון צולם ברחבי תל-אביב ואפשר למצוא בו לוקיישנים מרכזיים כמו חופי הים ושדרות העיר, DJ דלית רצ'סטר, עוברי אורח שלקחו חלק בסרטון בספונטניות ועוד. על הקריאייטיב אמונה מחלקת טכנולוגיה ותוכן של קוקה-קולה בשיתוף חברת ההפקה "בונמזה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה