חברת CTV השיקה קמפיין לשבוע הגאווה עם חניכי ארגון איגי
לרגל פתיחת שבוע הגאווה 2019 ולקראת חופשת הקיץ, חברת שילוט החוצות הדיגיטלי CTV השיקה קמפיין בשם "החופש שלי זה החופש שלך" בשיתוף ארגון נוער גאה איגי. לטובת הקמפיין גויסו 9 חניכים ומדריכים מאיגי והסרטונים יופיו על מסך הדגל של CTV בדיזנגוף סנטר ועל גבי 4 מסכים דיגיטליים נוספים ברחבי תל אביב. שווי הקמפיין במונחים ריאליים עומד על כ-22 אלף שקלים, אולם כאמור מדובר בקמפיין פרו-בונו.
תומר יעקובי, מנכ"ל CTV: "חברת CTV מאמינה בשוויון ורואה זכות גדולה ביכולת להעביר דרך מסכיה הדיגיטליים החדשניים מסר חינוכי של כבוד האדם, סובלנות, התחשבות ואהבה, לפעול למען החברה הישראלית ולשתף פעולה עם ארגון איגי". עופר נוימן, מנכ"ל איגי: "מדהים ששבוע הגאווה הופך להיות הזדמנות עבור חברות גדולות ומוכרות לחרוט על דגלן ערכים של שוויון, אהבה, כבוד וביטחון לכולן - בלי הבדלי העדפה מינית או זהות מגדרית. בכך הן הופכות לשותפות גאות במסע שלנו לחברה ישראלית צודקת, שוויונית ובטוחה יותר".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה