תקציב הפרסום של קפה גרג עובר לשמעוני פינקלשטיין פרלמוטר
כתבי אייס span > a > | 
תקציב הפרסום של קפה גרג הכוללת את הרשתות קפה גרג, קפה ביגה, רשת המזון המהיר ביגה פסטה בר ומפעל הלחמים והמאפים ביגה, עברה למשרד שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר FCB, זאת לאחר שבחנה בחודשים האחרונים מספר משרדי פרסום. תקציב מוערך בכ-4 מיליון שקלים בשנה. בנוסף, מעניקה רשת קפה גרג חסות למועדון הכדורסל מכבי תל אביב, בהיקף של כמיליון שקלים. ב-10 השנים האחרונות טופל תקציב הרשת במשרד הפרסום ברזני, שהפך ל-True, שנסגר לאחרונה.
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מה זה משנה אם זה לא כולל מדיהנועם 15/07/2019 11:17הגב לתגובה זו0 0זה בדיוק מסוג הלקוחות שקברו את ברזניסגור