החברה להגנת הטבע משיקה מחדש את מועדון החברים שלה בקמפיין עם בלאנקו
החברה להגנת הטבע משיקה מחדש את "מועדון החברים" שלה בקמפיין עם משרד הפרסום בלאנקו. מטרת הקמפיין ייחודי היא לעורר מודעות לסכנה הברורה והמיידית בפגיעה בטבע ובחיות הבר בישראל. הטיימינג אינו מקרי, בתקופת החופש הגדול, בהם חודשי יולי - אוגוסט הם העמוסים ביותר במסלולי הטיולים השונים בישראל, כשמעל למיליון מטיילים פוקדים את המסלולים הרבים ולא תמיד מבינים את ההשלכות לאי שמירה על הטבע.
הסרט לקמפיין צולם במוזיאון הטבע והחי בירושלים והוא הראשון של 'החברה להגנת הטבע' לאחר מספר שנים בהן העלתה החברה קמפיין ארצי, תקציב הקמפיין מוערך בכ- 600,00 שקלים ויתוקשר בעיקרו במדיה הדיגיטלית. "אנו גאים להוביל יחד עם הצוות המדהים של החברה להגנת הטבע מסר כה חשוב ומהותי לכלל הציבור במדינת ישראל ולעתיד חיות הבר בפרט. האיזון בין חיים מודרניים לחיים בסביבה בת קיימא הוא קריטי לעתיד של כולנו", אמר אביתר סדון, מנכ"ל משרד הפרסום.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.אני אוהב במבי. חשוב חשוב (ל"ת)און 03/08/2019 12:36הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.נראה יופייואב 26/07/2019 14:42הגב לתגובה זו0 0רק קצת מצחיק, הרבה בול בפוני. מצויןסגור