קמפיין למיתוג של מועדון החברים של פתאל בשווי 3 מיליון שקל
משה בנימין span > a > | 
רשת מלונות פתאל עלתה בקמפיין להשקה מחדש של מועדון החברים 'פתאל וחברים'. במסגרת המהלך, הרשת עדכנה גם את השפה התקשורתית. עלות ההשקעה במיתוג החדש ובקמפיין נאמדת ביותר מ-3 מיליון שקלים.
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה