תקציבי יח"צ חדשים לאולמדיה בתחומי נדל"ן, ביטוח ולייף סטייל

 | 
telegram

משרד יחסי הציבור והניו מדיה אולמדיה מרחיב את פעילותו מעבר להיי-טק וטכנולוגיה. באחרונה צירף מספר תיקים חדשים, בהם של חברת 'גלריה' המשווקת נכסי נדל"ן בפולין; חברת 'פוליסי צ'ק' הדואגת לתיקון עוולות בביטוחים פנסיוניים וביטוחים רפואיים; 'באלבית' המתמחה בניהול והשכרת נכסים לטווח קצר; 'מוד קוסמטיקס' - יבואנית מותג הטיפוח האיטלקי Jean Paul Myne; וחברת 'פורום טק' המתמחה בייצור ושיווק מכשור דנטלי.

אולמדיה מתמחה בתחום ההי-טק, האינטרנט והטכנולוגיה, ובין לקוחותיו: לנובו, בוקינג.קום, פיליפס, מטריקס, היטאצ'י, קלאודינרי, SAP, פורסקאוט, לנדא, LogMeIn, קומוולט, דאטהבנק ועוד. אורן בסון, מנכ"ל המשרד: "אנו נמצאים בתנופה בגיוס לקוחות ממגוון מגזרי פעילות, כאשר לרובם אנו מספקים 360 מעלות של פתרונות בעולם יחסי הציבור והדיגיטל".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות