לקראת החגים: קמפיין חדש ליינות ביתן עם קובי פרג'
משה בנימין span > a > | 
רשת הסופרמרקטים יינות ביתן עולה בקמפיין חדש לקראת חגי תשרי, לראשונה בכיכובו של הפרזנטור קובי פרג׳. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA מציג שפה תקשורתית חדשה למותג ומקדם מסרים של "חווית השוק שבאה לידי ביטוי בטריות ומחיר" תחת הסלוגן: "קונים טרי, יוצאים בזול".
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.קמפיין פחחחח . משרד פחחחח (ל"ת)אליהו הנביא 09/09/2019 12:07הגב לתגובה זו0 2סגור