מאיר אדוני מוביל את קמפיין החגים של סאוטר
כתבי אייס span > a > | 
השף מאיר אדוני מוביל את קמפיין החגים של מותג מוצרי החשמל סאוטר באמצעות משרד הפרסום JWT ישראל. קמפיין החג החל בסרטוני סטורי שהעלה אדוני בהם הוא מודיע שפרצו לו לטלפון הנייד וגנבו את כל המתכונים הסודיים שלו. בחברה מסבירים שהקמפיין "מתכתב" עם המציאות הפוליטית בישראל, על רקע הדיווחים על פריצות והאזנות למכשירי טלפונים של בכירים מערכת הפוליטית.
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה