התאומים נגד זיופים: כוכבי המירוץ למיליון בקמפיין ל-PLANET
כוכבי המירוץ למיליון, 2 זוגות התאומים ממן ונוי והדר נבחרו להוביל את הקמפיין "באורגינל" של רשת השעונים והתכשיטים PLANET נגד שעונים מזויפים. פלאנט היא יבואנית ומשווקת שעונים של המותגים מייקל קורס, ראדו, ארמני, לקוסט ועוד. הסלוגן של הקמפיין הוא "זה רק נראה אותו הדבר..." שנועד להעלות את המודעות למכת הזיופים העולמית בתחום השעונים. את הקמפיין מובילה חברת Iconz by Medio של בן דיאמנט ושי אזאוי, והוא יעלה בטלוויזיה, בשלטים ובדיגיטל.
מאיה רודיק, סמנכ"לית השיווק בפלאנט: "תחום זיופי השעונים בישראל הפך למגפה של ממש והקמפיין הזה מהווה דרך נוספת להילחם בתופעה, שבסופו של דבר פוגעת בצרכן הישראלי, אשר מפסיד כסף על קניית שעון מזויף ונגרמת לו עוגמת נפש. דרך הקמפיין אנו רוצים לעורר את המודעות של הצרכן לדרוש שעון מקורי".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה