קמפיין ראש השנה לטיב טעם - בהשקעה של כ-1.5 מיליון ש'
כתבי אייס span > a > | 
רשת טיב טעם חוגגת את חגי תשרי עם קמפיין קולינרי תחת הסלוגן "בשר לחג קונים בטיב טעם'". במסגרת הקמפיין הרשת תציע מגוון מבצעים והטבות. הקמפיין נאמד בעלות של כ-1.5 מיליון שקלים, והוא יעלה בקשת 12, רשת 13, רדיו, שילוט חוצות, רשתות חברתיות ובדיגיטל, וגם בעיתונים ובמגזינים. על הקמפיין חתום משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. כמו כן, יעלה קמפיין מקביל הממוקד בקהל דוברי הרוסית שינוהל על ידי משרד הפרסום נובי. במסגרת הקמפיין יעלו 3 סרטונים קצרים שהופקו בצורה קולינארית מעוררת תאבון של נתחי הבשר: שוק טלה, נתח סינטה וסטייק אנטריקוט בליווי הצעות הערך לצרכן.
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה