קמפיין ראש השנה לטיב טעם - בהשקעה של כ-1.5 מיליון ש'

 | 
telegram

רשת טיב טעם חוגגת את חגי תשרי עם קמפיין קולינרי תחת הסלוגן "בשר לחג קונים בטיב טעם'". במסגרת הקמפיין הרשת תציע מגוון מבצעים והטבות. הקמפיין נאמד בעלות של כ-1.5 מיליון שקלים, והוא יעלה בקשת 12, רשת 13, רדיו, שילוט חוצות, רשתות חברתיות ובדיגיטל, וגם בעיתונים ובמגזינים. על הקמפיין חתום משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. כמו כן, יעלה קמפיין מקביל הממוקד בקהל דוברי הרוסית שינוהל על ידי משרד הפרסום נובי. במסגרת הקמפיין יעלו 3 סרטונים קצרים שהופקו בצורה קולינארית מעוררת תאבון של נתחי הבשר: שוק טלה, נתח סינטה וסטייק אנטריקוט בליווי הצעות הערך לצרכן.

 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות